9 Disember 2014

Majlis Berkhatan..

  Balik dari percutian..7/12/2014..Muhammad Dini Haikal..akan Berkhatan..dlm erti kata yg lain Bersunat..ramai org ckp kt aku..knp haikal bersunat terlalu awal,,kesian kt dia..pada aku lebih baik buat mase dia kecik ni..senang aku nk jaga..bile buat mase dia besar nanti susah..sbb skrg pon dia dh ade perasaan malu..aku muat naikkan gambar2 d sekitar majlis nye..

      Majlis berkhatan ni anjuran pemuda UMNO Cheras..


                                          Dekat dewan Jln Peel


          Mm  Menunggu ketibaan Dato..xtau nama hahahaha lupe laa


                 Muke ade senyum


                          Beratur tgg Bomba dtg..hahahahaha


        Lambat nye..


                     Haaa..kan dh kena sembur..ambikkkk obat..


                                    Hihihihihi...shian anak ibu..


                                                   Kesejukan


         Dato sarungkan haikal kain pelikat


                     Bergambar dulu


              Menunggu giliran..no 45


           Dh selesai..tgk!! Relaks je kan..


  Selesai sudah majlis berkhatan beramai ramai..turn anak aku balik laa,kol 11..yg lain xtau laa kol bape abis..















Tiada ulasan:

Catat Ulasan