21 Julai 2016

Primaland Resort Water Park 3/6/2016

 Fuhhhhh😗😗 fuhhhhh 😷😷 berhabuk blog aku nih..lamanye x jengguk..bukan ape bzy sesangat,mengalahkan PERDANA MENTERI..hahahahaha penyakit MALAS kalau dah ade..susah nk obatnye..aku ni bukan laa rajin benor pun..pemalas..aku just nk share cuti aku awal bulan 6 hari tu..3/6-5/6/2016(3hari 2mlm)..Abahnye ikut je kehendak anaknye..ye laa dah anak nye bg keputusan Perperiksaan yg terbaikkkk,,dulu ade org ckp"ala tadika"tgk la bile dia naik darjah 1 nanti..Alhamdulillah  haikal masih kekalkan prestasi dia sama mcm tadika,,no B..only A All paper..cume nye aku xleh leka,,tgkkkk ape aku merapu ni..dh lari tajuk ni..hahahaha.kite kena laa,tunaikan permintaan budak tu(haikal)..kali ni p masih negeri yg sama iaitu jeng,jeng,jeng Port Dickson je..hahahaha,,asyik2 Port Dickson je ye..lantak laaa,,janji aku berjalan..kali ni aku p Primaland Waterpark Resort..mesti cari yg ade waterpark..nk buat mcm mana,dah itu je yg anak aku suke..Jommm..

   Reception kat sini,,dia punya apartment tempat lain

Sampai je,,terus daftar..time tu ade 1/2 jam lagi nk pukul 3:00pm..so tgg bilik siap dulu..block B xde la jauh sgt..tp menapak juga laa,kalau jln kaki ke water theme park..


Aku bukak je pintu,,katil ni yg aku jumpe dulu,,ermmm...aiyyaaa x pandai nk deco..xpe laa,,janji aku tido selesa,,sbbnye katil dia besoooo sgt..mcm2 posisi leh buat..hahahahaha gatal cik milah ni...xde laaa,posisi tidoooo...


Ni ruang Tamu dia,,tersorok belah dalam pulak..eeiiiii..mmg x pandai deco..hahahaha


Ni sudut Almari segala bagai,,sebelah kosi ruang tamu je..nmpk kan..x reti nk deco..hahahahaha..dapo kabinetnye sebelah katil..ade ke patut..hahahahaha x pandai deco kan hahahahaha..time ni laki aku dah selamat mendarat xtau kat mana..sekali ngan bunyi..hahahaha penat sgt le tu..mau x nye kat luar tu panas terik...pulak dgn perangai anak2 yg mengada2 haisshh sabo je laa

Agak ptg cikit,,dlm pukul 5 cam tu..baru aku g water theme park..redup,tp still panas..cam ner tu..xpe laa,


Wawwwww cantik nye warna air dia..mmg besar gile pool dia..tp malangnye,,bile aku turun je ke dlm air tu..auwww sakitnyee..kasar lantainye,,aku ingatkan tiles,,ngopenye simen yg di cat..adeiiiii..tipah tertipu,tertipu tertipah...🎶🎤🎧 tapi anak jantan aku tu,suke sgt..katanye besar..memey laa besar..sbb ko pandai swimm mmg laa..ibu x pandai swimm..x best laa hahahahaha..aku x suke sgt nk mandi manda ni..bukan ape..takut Itammmmm...tp anak dah suke,,xley nk buat ape daaa.


Makkkk Aiii..beso nye sotong tu..anak suke,aku pun kena laa suke..


Tempat budak2..banyak pilihan..gambarnye x banyak sgt aku ambik..aku nk mandi....tempat budak air nye sejuk gile..tempat yg beso tadi air nye suam..syok je berendam..ermmm..3 hari anak aku ajak mandiiiii je..dah naik muntah nengok air..eiii..kua pun,g mkn je,pastu balik,,minta nk mandi..


Lepak tepi pantai batu bape tahh!tp air lautnye xdo..surut..lepak2 sambil makan ess krem..seronok budak2 tu..kejap je..dah si jantan tu ajak balik resort..nk mandi katenye..aku check out hari Ahad..check out tu,,aku x terus balik,,terus naik Melaka,,coz along nk naik Beca.."Abg beca,abg beca di tgh jalan 🎶🎺🎷🎶"xde gambar dah,,malaih arr nk ambik..dah selalu sgt p situ..cume bezanye p situ kali ni,laki aku sewa basikal yg panjang buleh naik 3 org..laki aku bawa diri dia sendiri,haikal ngan atif..pusing2 kat Banda Hilir,,sedang aku pulak naik beca ngan along..sudahnye aku yg sampai dulu..diaorg dh pusing seround..dtg tuka ngan aku pulak,,udahnye aku kena kayuh bawa along ngan atif..ketepi ketengah,,basikal tu..sampai tang bukit,,udah aku nk nolaknye,serupe nk terputus urat kentut aku..nasib baik laa,ade abg beca tolong tolakkan..terima kasih..hahahahaha..penat nk mamposss kayuh basikal,,nyesal pun ade..hahahaha ape2 pun mmg seronok melayan anak2 ni..selesai main basikal,kite org terus g mkn dulu,,pastu baru gerak balik KL,sampai umah jam 11mlm,,,so sampai di sini je laa,,yg buleh aku kongsi kan..naik kematu dah jari jemari Ku ini...k byee..












  

Tiada ulasan:

Catat Ulasan