17 September 2015

Aidilfitri 2015

Aku update je yg lepas lepas nye cite..sbb mmg bzy sgt,,xde mase langsung nk menjengah blog aku ni..Tahun ni Raya aku biase biase je..kesian kt hubby..aku tahu dia sedih sebenarnye..tp dia sorok dari pandangan aku..xpe laa sayang..biarla ia menjadi rahsia buat kami sekeluarga.lupekan cite tu,xyh d ingat dah..pada aku x penting pun,tp yg penting haikal puase penuh untuk tahun ke-2..alhamdulillah...x janji ape2 pun kt dia,kalu dia puase penuh..baju raya colour,,macam biase,haikal yg pilih..colour ni agak susah cikit nk mencari..susahnye kat baju Along..jenuh nk mencari..finally aku berjaya mencari ke semua baju-baju tu.Baju Abah,Ibu,Along,Haikal ngan Atif..

Biskut Aku Tahun ni pun,,x berape nk berseri sgt..aku buat biskut Tart Gulung,Tart Bunga,Coklat Cip Badam,Suji,Tembikai merah,Tembikai kuning..jenis jenis kerepek,,tempeyek kacang,kerepek pisang,kerepek bawang tu je..menu aku pulak cam biase ketupat palas,nasi impit,lemang beli je,tapi syg basi sbb nye x masak tgh2 tu..rendang ayam,rendang daging,gulai daging tu je..hubby x bg masak bnyk2 sbb tahun ni xkan meriah mcm tahun sebelum2 ni..semua adik beradik aku balik kampung,,adik beradik hubby ade laa 1,2 keluarga yg datang ke rumah..lagi pun raya ke-2 dh planing nk g bercuti..Meh laa aku blanje gambar2 aku mase pagi raya..x banyak sgt..kat dalam umh je,gambar sblm nk g umah mertua aku..

  Picture dengan Big bos,,hensem je d mate aku..mate org lain,,lantak g..hehehehe

                    Ni laa..anak2 aku..Along,Abg Haikal ngan Atif.

Itu je laa,kisah aku d Hari Raya Aidilfitri 2015 ni..x meriah langsung..nk buat cam ner..


Tiada ulasan:

Catat Ulasan