16 September 2015

School Holiday@Penang

 6 bulan aku merancang,booking siap2..xjd cancel kan je..bukan ape sbb dh janji dengan si haikal tu..kalu peperiksaan dia semua subject dapat 'A' baru boleh g bercuti..


 Mmg puas hati sangat2..sesuai dgn permintaan ibu n abah..haikal buat yg terbaik..bile dia dh bg ape yg parents dia nak,,paham2 je laa..macam2 dia mintak..aku bukan nye ape..bile kite buat janji dgn budak ni..bile dia buat yg terbaik,kite bg ape yg dia minta..sebagai balasan,asalkan x melampaui batas..xpe,,paling penting kena ukur dulu kemampuan tu..xde la main belasah je ikut kemahuan dia..sejak umur dia 4 tahun,sampai 6 tahun mcm tu je la keputusan dia..ape2 pun haikal kena terus kan usaha mcm ni,sampai bile2..

          Hari Pertama

 Ni la yang haikal minta kat abah dia..nak naik kete api (KTM)..31/5/2015 kami bertolak dari KL Sentral jam 10malam..turun kat Gurun,,makcik aku datang ambik..hihihihi.sorry makcik nyusahkan makcik..

   Hari ke-2 Aktiviti haikal ngan along kat umah makcik,utk panggilan diaorg tokcik laa

   Hari ke-3 dok umah je,,yg ni Hari ke-4..Berjalan g umah tok su,kt Yan

   G Tanjung Dawai,,membeli belah ikan Masin..pergi ngan sepupu aku n family

1 minggu aku balik kampung makcik aku..cuti sekolah kan 2 minggu..shian abah kt umah,,sorang2..nak buat cam ner,,keje..

           Hari ke-5,,naik feri pergi Penang..budak2 ni jakun sekejap


      Ibu pun nk tumpang sekali juga..hihihi

          Tempat yg pertama aku tuju..bukit bendera sebelum check in kol 3

             Selfie jap 2 beranak ni,,

             Otw naik bukit..penat,,sebab gendong atif kt belakang..

                              Love Lock Ibu ngan anak2 ibu


Penat dah sebenarnye merayau kt atas tu..bukan ape nak kena pantau si along tu..moh ler kite g check in..xlarat dh ni..waze je nk ke hotel..cepat cikit..sbb bukan nye tau pun jalan nk kesana..

                      The Gurney Resort n Hotel

   Lepak kat depan hotel,,laut terbentang luas



           Selamat Malam..

            Hari ke-6 Selamat pagi

         Mak budak tumpang join anak2

           Cantik je pool utk budak2

       Mandi sampai lebam,,sblm check out 

     Kat reception..mase utk check out

Lepas je check out,,kite org terus balik umah,xde singgah mana2 dah,sbb nye kol 8 mlm,,aku dh nak balik ke kuala lumpur..masih naik KTM..ENJOY SGT ANAK2 AKU..

          Kat stesyen KTM Gurun

    Awatif x nak tido..seronok tgk tingkah laku dia

Kami kat dalam KTM tu 8:30pm - 6:30am..lebam dok dlm tu..xleh tido sgt..rindu kt hubby sgt2..memula naik KTM..ckp kt makcik xnk naik dh..lepas balik umah kt KL,,rase rindu nk naik KTM pulak..ape yg penting anak2 aku mmg enjoy..tq B










   












2 ulasan: